FAQ

Często zadawane pytania 

1. Czy towary widoczne w sklepie są dostępne ?

Tak. Prezentowane towary w 99.99% są w Naszym magazynie.Sklep ma podpięte aktualne stany magazynowe, które aktualizowane są online. Nie możesz zamówić więcej sztuk lub rozmiarów niż aktualnie mamy w magazynie


2. Czy zamówiony towar mogę wymienić , zwrócić ?

Tak.  Zawsze masz prawo do zwrotu, wymiany , reklamacji zakupionego towaru . Dlatego ważne jest by zachować dowód zakupu

  Więcej na ten temat -> patrz zakładka POMOC (górne menu)


 3.Jakie są koszty przesyłki ?

Przy każdym produkcie widnieje link "Zobacz koszty dostawy produktu". Po kliknięciu w link, ukaże Ci się tabela z kosztami przesyłki


4. Czy można liczyć na rabat ?

Stałym rabatem jest darmowa przesyłka, oraz czasowe promocje poszczególnych produktów. Więcej na temat darmowej przesyłki patrz pkt wyżej 


5. Czy trzeba się rejestrować by dokonać zakupów ?

Nie trzeba, ale warto. Zamówienia możesz składać nie rejestrując się w sklepie .

Jednak dzięki rejestracji będziesz mógł szybciej dokonywać zakupów oraz korzystać z rabatów przyznawanych stałym klientom, niedostępnych dla osób które nie dokonały rejestracji.

Więcej na ten temat -> patrz zakładka POMOC (górne menu)


6. W jaki sposób można złożyć zamówienie ?

Zamówienie możesz złożyć na 3 sposoby:

- dodając towary do koszyka i wypełniając odpowiednie pola

- mailowo   na adres sklep@craft-poland.pl

- telefonicznie 12 415 77 62 lub 12 272 22 65

W przypadku zamówień mailowych w tytule wiadomości proszę wpisz ZAMÓWIENIE, a treści podaj linki do produktów wraz z ich rozmiarami. Następnie określ formę płatności i sposób dostawy,  podaj swoje dane adresowe . Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu, otrzymasz numer zamówienia, który zostanie przesłany na twój adres mailowy. Po nadaniu numeru, zamówienie zostaje przekazane do realizacji, o jego postępie będziesz informowany mailowo.


7. Jak mogę usunąć swoje konto z Waszego sklepu ?

Wystarczy przesłać taką prośbę z zarejestrowanego adresu mailowego na adres sklep@craft-poland.pl . Po otrzymaniu takiej prośby, konto użytkownika zostanie usunięte z Naszego systemu.


8. Na jaki adres mam odesłać produkty do zwrotu, wymiany, reklamacji ?

Przed odesłaniem prosimy się o zapoznanie z odpowiednimi stronami przechodząć do zakładki POMOC w górnym menu i wybierając odpowiednio: reklamacje, wymiany towaru, zwroty towaru

Adres

Sport Team Sp. z o.o.

ul.Albatrosów 10

30-716 Kraków


9. Czy mogę podjechać i zobaczyć, zakupić produkty na miejscu ?

Niestety nie na chwilę obecną nie ma możliwości zakupu, zobaczenia produktów na miejscu w biurze. Można jedynie odebrać zamówione produkty, składając wcześniej zamówienie poprzez stronę sklepu. Zakupione w ten sposób produktu również można zwrócić, wymienić zgodnie patrz pkt 2

Wartość:
0,00 zł
Produkty:
0
Zawartość przechowalni:
0
PLN

PŁATNOŚCI OBSŁUGUJE

DOSTARCZAMY PACZKI ZA POMOCĄ

Projekt graficzny autorstwa: Milleniumstudio.pl